lördag 20 november 2010

Fredagens pyssel


Bakgrunden har jag embossat med clear och en Timpa stämpel... Me like Tim Holtz!!

Texten har jag stämplat och på titel och födelsedatum har jag lite Glossy accent. I hörnet skymtar en foam fjäril köpt på Ica MAXI, den har jag sprejat med samma Distress bandning som blommorna samt glittrat i kanterna, ovanpå allt har jag ett lager Glossy accent.

Blommorna var vita från början, Distress refill ( Mustard Seed o Broken china) blandades i en minimister o sprejades på. Över allt sprejade jag lite Glimmermist ( den glömmer jag alltid namnet på, men mörkblå-grå är den) på toppen så blev de så här fina! Bradsen har jag lite Cracke accent på.

1 kommentar:

  1. Läcker Lo. Gillar verkligen färgkombon och den lilla embossade detaljen. Fast goast är ju lilla Ingrid. :)

    SvaraRadera