onsdag 1 december 2010

ED HARDY

På JULA hittar man dessa stickers, med all säkerhet inte alls tillverkade för oss scrappare men har det hindrat förut?? Tyckte de var jätteläckra, det enda jag stör mig lite på är att plasten utanför själva motivet syns men jag tror mottagaren av detta kort har överseende med detta! Bradsen har jag embossat med klarrött från Ranger, eftersom de från början var ljus/mörkblå så fick dom denna färg. Bakgrunden har jag embossat med en lila lite oljeskimrande färg, vet inte märket o orkar inte gå o kolla ;)

Julstämpeln ( det är ju trorts allt ett julkort...) kommer från en brittisk scraptidning tillsammans med ett gäng björnar..


Rub on´s en med Friends och fåglar kommer från Panduro och är sååååå fin tycker jag! Klarmarana på motstående sida har jag lite Stickles på.

6 kommentarer:

  1. jättecoolt kort!Var har du köpt stämpeln???Både den på framsidan och den med friends?

    SvaraRadera
  2. cooolt.. min dotter älskar ed hardy så hon skulle gilla detta kort :D

    SvaraRadera
  3. Stephi: Stämpeln med stjärnor kommer från Panduro, ett kit med clearstamps som innehöll hjärtan, dödskalle, och stjärnor. Friends är en Rub on som oxå kommer från Panduro.

    SvaraRadera