måndag 14 mars 2011

Livstecken

Ja, här händer det inte mycket. Jag får väl skriva lite i alla fall bara så det inte ser så tomt ut.
Vi har haft sportlov här i Jämtland så jag och barnen har varit på annan ort i en vecka. Därav det knapphändiga scrappandet.
Jag har just skrivit ut Flowerets påskstämplar som så småningom ska färgläggas och hittas på med. Det är så himla kul att ha förmånen att vara DT. Det finns flera anledningar till det. Först och främst är det ju kul att jobba med nya saker och det genererar nästa anledning. Det gäller att liksom hålla ångan uppe. När de nya stämplarna kommer i mailen så tvingas jag att klura lite och det tycker jag är väldigt roligt. Vissa stämplar ser jag direkt hur jag ska använda medans andra  kräver lite mer fundering.

Bara för att det inte ska se så tomt ut så visar jag en bild från en eftermiddagspromenad under sportlovsveckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar