onsdag 4 januari 2012

LO kavalkad!

Här kommer ett gäng LOs, alla är gjorda under senhösten.





Embossd deko i mitten av blomman. Blommorna är målade med PRO markerpennor gör att passa till pappret.


Min tuffa lilla 5 åring!


Chipboard, alutejp, akrylfärg o embossingfolder.


Jag gillar mistade bakgrunder! Det här är från en scrapträff i november där man skulle göra alla papper själv. Det mönstrade pappret har jag gjort med en stämpel (gummi) från Floweret.se och PRO markers pennor.


En dekoration gjord av en gammal tråkig chipboard, lite alutejp, en embossfolder och lite svart akrylfärg.


För att matcha blommor o papper exakt tar jag bara vanliga vita blommor och målar med mina PRO Marker pennor, jag använder mig av färgkartan jag bloggat tidigare.


Foton från vårt bröllop!


Bakgrunden är mistad med Distress ink och vatten i en minimister. //Sara. Jämtlandstös

1 kommentar: