onsdag 24 mars 2010

Den här karamellen...


... har jag sugit länge på men har inte riktigt vetat hur jag skulle göra.
Idag skrev jag ut bilderna och försökte göra något av dom. Kanske inte den LO jag är mest nöjd med men jag är väldigt glad att jag äntligen gjort något med korten. Under den runda dekosen mellan korten har jag lite text, man kan lyfta upp den med bandet.

I övrigt är den nog väldigt lik mina LOs överlag, enkel och utan allt för mycket dekorationer och bling. Är nog en enkel scrappare tror jag...

//Sara

6 kommentarer:

  1. Jätte fin, jag är avundsjuk på alla som kan scrappa så rent och ändå få det snyggt.
    Kanon!!!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Och jag är lite avundsjuk på de som kan scrappa med massa fina och roliga dekos. Antar att det är som med hår, lockigt eller rakt, oavsett så vill man ha det man har svårt att få... =) Fast här kan man ju iaf. öva =)

    //Sara

    SvaraRadera
  3. Vi får väl lära av varandra!!!

    SvaraRadera
  4. Härlig LO! Gillar bokstäverna. Det ser ut som man tagit i dem med händer som är fulla med blåbär :-)

    SvaraRadera
  5. Tack alla!
    Karolina, det hade jag inte ens tänkt på men du har ju helt rätt, det ser " blåbärigt" ut.

    //Sara

    SvaraRadera