tisdag 23 mars 2010

Här gick det undan!


Vi besökte några goda bekanta i helgen och bilderna fick jag i mailen i går.
Här gick det undan och det var så kul att inspirationen bara fanns där. Det fick bli en rätt avskalad skapelse i 12x12. Eftersom jag skrev ut kortet i olika utföranden så kände jag att det inte fick bli " för mycket" runt omkring. En vit bakgrund tyckte jag passade bra mot det svartvita nyanserna på korten.
Blommorna hade jag inte tänkt ha med men tycker ändå att de pryder sin plats.

//Sara

4 kommentarer:

  1. Vilken snygg Lo! Gillar hela upplägget, denna är det liftvarning på!:)

    /Sara

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, vilken komplimang!!! Det är bara att lifta allt vad du orkar!

    SvaraRadera
  3. Vad läckert det blev med fotona i olika nyanser!!! me like a lot! :-)

    SvaraRadera
  4. Jisses vad läcker!!!

    Kram, Fia

    SvaraRadera