fredag 29 oktober 2010

Home made Glimmermist!

Hej på er!
Igår hade jag lite idétorka när jag skulle välja papper till senaste LOn, hade ingen aning om hur jag egentligen ville att den skulle se ut.
Tog en vit cardstock och mattade fotot men sen då? Kom på att jag kanske bara skulle ta o mista cardstocken o dit med ett par blommor o så får det bli bra så. Den enda glimmermist jag har är åt det blå-grå hållet, minns inte namnet o orkar inte gå o kolla =).
Då fick jag en snilleblixt! Har läst på SS att vissa använder ögonskugga med "glitter" i när de blandar egen mist. Jag har en burk men nån sorts glimmerrouge som jag typ aldrig använt, använder inte smink så ofta o speciellt inte partysmink! Blandade Spicy marmelade Distress refill o en knivsudd av detta glittriga smink o det blev glittrigt minsann!

LOn kommer kanske under kvällen men här kommer en liten sneak peak... =) o bild på det fantastiska sminket!






4 kommentarer:

  1. ohh va läckert... det va ju en toppenidé att använda till de gamla partysminket ;)

    SvaraRadera
  2. snyggt. ps hur får du upp blogginnehåll o kategorier som man kan klicka på o bakom text se hur många inlägg du gjort i kategorin?

    SvaraRadera