torsdag 16 juni 2011

Måttlighet

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Jag flanerade inne på Syssla/Panduro här om dan (mer scrap än så har vi inte i Östersund) och kollade lite på pärlväggen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag sytt lite pärlor på min brudklänning. Nu funderade jag i banorna på att göra något fint smycke till. Men jag sansade mig. Skulle jag köpa bara så lite pärlor så är jag nästan säker på att jag skulle trampa ner i det träsket oxå. Det får faktiskt räcka med pappers och rit/kladdträsket. Så jag höll blicken högt och gick upp till scrapavdelningen istället och jag köpte inget. Alls.

Fast det kan jag ju inte säga om mitt tiominutersbesök på Nettans... någa, cardstock behöver jag ju och PM pennor är ju roliga. Och en Nellie Snellen die...

Ingen bild denna gång då jag inte riktigt har haft tiden. Jag har däremot ett jättefint kort på Ingrid som jag planerar att scrappa så snart jag hinner. Det var allt för länge sedan jag gjorde någon rolig LO. Kort går oftast lite fortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar