torsdag 22 september 2011

Ett paket kom lastat...

med massa papper, cardstock, NS stansar och liiite bling. Var ett tag sen jag handlade nåt, ifs så har jag väl kanske inte gjort så mycket heller men det tycker jag inte riktigt hör dit...


Jag har handlat från lite olika butiker, främst på nätet eftersom jag bor i stad som numer helt saknar scrapbutik, Syssla undantaget, den butik jag allt som oftast återkommer till är Nettans scrapbooking4u. Utbudet passar mig bra och framför allt gillar jag när sakerna kommer fort!
Rekommenderar varmt ett besök!

Bilder kanske kommer på några saker, har nämligen redan hunnit stoppa ner pappren på rätt plats i mappvagnen och en bunt vita cardstock är väl kanske inte mycket att visa.

En annan rolig grej, om det blir tillräckligt många deltagare så kommer jag att leda en kurs i scrapbooking och kortmakeri hos Studieförbundet vuxenskolan här i Östersund. Hoppas verkligen att kursen blir av!

Ha de så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar