onsdag 28 september 2011

Kvällens julkort

Två av dom här korten blev det ikväll. Det är så enkelt det kan bli. Men jag brukar inte göra så avancerade alster, jag får inte till det.

Nu har jag ett litet lager julkort så nu behöver jag inte ha panik för det. Det jag däremot har lite ångest över är att jag inte kommit på nåt juligt än som DT alster.
Stämplarna använder jag rätt ofta, senast var det dotterns inbjudningskort i ett av mina tidigare inlägg denna vecka, men vad jag ska göra för DT grej den här gången det får jag klura lite på.

Besök gärna www.Floweret.se det finns en hel del roliga digitala stämplar där!





//Sara. Jämtlandstös

1 kommentar:

  1. Äsch, du gör ju alltid så fina saker så glöm bort den där stressen vetja!
    Jag har nästan börjat med julkorten, bara nästan så du är före mig där...

    SvaraRadera