måndag 21 februari 2011

Bäbis, kuvertpåse



Alltså, jag blir lite förtvivlad!
Det går helt utmärkt att lägga in bilder i bloggen när jag surfar på mobilen, man gör exakt som om det hade varit en dator jag satt vid men när det är dax att skriva texten så ser jag inte själva bokstäverna i telefonens textinmatningsfönter. Hur skumt är inte det??
Men kommentera går alldeles utmärkt...

Nåja, tills jag fattat hur eller helt enkelt slutat bry mig så blir det först bilder och sen text...

Jo, det här är som alla ser en påse, som i begynnelsen var ett trist c5 kuvert. Bäbisstempeln är en digi från Floweret. Förresten passa på att besöka flowerets utmaningsblogg!

2 kommentarer:

  1. Jag fattar inte varför jag inte kan skriva i inlägget när jag lägger in bilderna via internet i mobilen. Förslag nån?? Hur som helst, det här är en likadan påse som i ett tidigare inlägg, det ska fyllas med något till en liten nyfödd kille. Den söta bäbisstämpeln är en digi från Floweret.se.

    SvaraRadera