onsdag 23 februari 2011

KennyK och påskägg

Jag råkade klicks hem en digi från KennyK, den kommer här. Det gör även årets första påskkort. Allt är färglagt med Distresser. KennyK var ju livsfarligt! Vilka coola stämplar, där kommer jag GARANTERAT att köpa många fler!! Däremot var den inte helt enkel att måla, gjorde håret sist och det blev lite si så där tycker jag. Svårt men kul! Jag har funderat på att köpa några ProMarkers och prova men det kanske är dumt med tanke på att jag har distressrefiller för en tusenlapp och ska jag ha lagom många pennor så tror jag inte att tusenlappen stoppar... Men det vore kul att testa dom.



6 kommentarer:

  1. snygg brutta! Tänk om man såg ut så *s*

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker ju att ditt påskkort var tjusigt, men det kan ju vara så att jag är lite partisk... ;)

    Tycker din färgläggning på Kenny K:n är jättebra, är (bara liiite) avundsjuk på alla som kan måla med distresser...

    SvaraRadera
  3. Jaa, snygga som 17, å du d e såååå roligt med PM, trodde ja aldrig men så ere : )

    SvaraRadera
  4. Jätteläckra kort! Man blir glad av dem :)

    SvaraRadera