fredag 4 februari 2011

En liten kavlkad med alster

Det har ju inte hänt så fantastiskt mycket här inne på ett tag men nu kommer ett gäng kort och LO som jag gjort den senaste tiden.

Den här rosa LOn är så lite mig som det kan bli, jag känner mig allt utom just rosa men min stora dotter är desto mer rosa och prinsessig, måste vara åldern. Jag valde färgerna utifrån hennes jätterosa Hello Kitty tröja. Den gick snabbt att göra, så snabbt att jag lade ut pappren och dekorationerna och kom på mig själv med att ha limmat fast kortet på LOn utan att först ha limmat det rosa pappret under... Man ser lite grann längst ner till höger att kanterna inte riktigt stämmer överens. Så kan det gå ibland.










Den här söta digistämpeln kommer från Floweret. Kika gärna in i utmaningsbloggen.



Detta är året då jag kommer att få användning av 30 års kort...

De tre följande korten har även de digistämplar från Floweret



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar