torsdag 26 november 2009

Idag...

...ska jag hämta min order på Brunkullans scrap! Väntar även på ett Red tag sale alfabet som jag köpt av en forumist på ett forum jag är med i. Hoppas posten gör sitt så jag hinner få det i morgon. Tycker förresten det är rätt mäckigt att använda mina Sizzix dies. Är tvungen att skimsa och doma rätt mycketoch mitt Hollywood alfabet är jättesvårt att genomstansat. Kanske jag som inte gör rätt men jag vill inte skimsa för mycket så det blir för tjockt. Ja ja, får jag nog leva med...

I går när sambon kom hem så fnulade vi en stund på hur vi skulle kunna ha det i hobbyrummet och det slutade med en ommöblering. Det blev riktigt bra, ska bara sätta upp min skortimentlåda från Clas Olsson på väggen och även skruva upp ett par tavellister där jag kan ha mina senaste LOs och kort som jag är nöjd med.

Jag har blivit frälst, av Tim Holtz. Hade jag den nödvändiga finansiella styrkan skulle jag köpa alla Distress refillerna! Gud vad det var roligt att använda Distresserna!!!!!! Gillar även hans stämplar skarpt, gillar det tuffa och inte alls så puttinuttiga!!!

Nu ska jag försöka kliva upp, klockan är ju "bara" halv elva.
( är hemma med en dotter som inte får vara på dagis idag då hon kräktes i tisdags kväll... märkligt att vara hemma då ingen är direkt sjuk!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar