onsdag 25 november 2009

Scrapptorgets bloggcandy!!

Scrapptorget har inte bara ett utan TVÅ bloggcandyn just nu. Där kommer jag att pröva lyckan. Kortpaketet hade inte varit helt dumt! Skulle även "behöva" lite fler stämplar... =)
Annars fanns det oxå tröstpris!


Scrapp o Kort-Candy


Stämpel-Candy



Tröst-Candy


Detta har du chans på t.o.m 30/11!

Annars då?
Jag fick mitt månadspaket från Creative Club idag. Har funderat på att gå ur men har inte kommit mig för. Tycker att det ofta är lite barnsliga färgställningar i deras paket. Men som sagt så är jag fortfarande med. Idag när jag öppnade paketet blev jag såååå glad och glatt överraskad ( har inte i förväg kollat vad som skulle komma...) Det var en kalender för 2010. Och helt underbara färger, kändes genast mer "på riktigt" än tidigare paket. Har redan börjat men inser samtidigt att det blir tufft att inte scrappa för mycket på kalendersidorna, vill ju gärna få plats att skriva på dagarna också...
Men framsidan den blir jättefin! ( dessvärre syns den ju lite lite när man efter hand viker upp "månaderna" på väggen, om man nu sätter upp den..)
Bilder kommer nog när den är klar.

God natt!

//Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar