torsdag 26 november 2009

Så här blev det...



Här är min lilla arbetsyta. Jag har skruvat upp en sortimentlåda från Clas Olsson på väggen, inom bra räckhåll =)
I IKEA lådorna på bordet finns stämplar, lim/tejp och band, kort och gott sånt jag vill ha nära till hands. Jag har inga enorma mängder papper så de jag har får gott plats på bordet tillsammans med min cardstock. Även mina dekos, typ rub on´s, stickers alfabeten och liknande finns på bordet i tidskriftssamlare. Där har jag även mina clearstamps, kanske inte optimalt men funkar för mig! Lilla fotoskrivaren står också på bordet, hade gärna haft den nån annanstans men eftersom det tydligen var ute med eluttag när köket byggdes ( 1800 kallt eller så..) så får jag ha den där det finns ström helt enkelt.











Här på den lilla köksbänken har jag Epicen och några förvaringslådor från IKEA. Sånt som jag inte behöver använda så ofta har jag där. I den lilla hjulförsedda trädkorgen vid kylskåpet finns de flesta av mina verktyg, samt en del kartongpapper som jag använder till mina kort ( då detta inte är syrafritt). Där finns även handduk/trasa som kan va bra att ha till hands när man spillt lim, målar akvarell eller Distresser. Även pennor och en stor låda brads finns där istället för att ta värdefull plats från skrivbordet.
Nästa i verktygsväg blir nog en embossingfön och ett nonstick bakplåtspapper. Men nu embossar jag över spisplattan och det funkar det också.

Synd att jag inte har någon före bild, fast å andra sidan så såg det så illa ut att jag inte vet om jag hade velat lägga ut det till allmän beskådan ;)

//Sara

p.s Har ju glömt det viktigaste!




Nu behöver vi inte gå ner till "riktiga" köket för att göra en kopp Pysselkaffe!!!

D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar