måndag 3 januari 2011

Spänning och glädje!

Det är vad jag känner just nu, jag har nämligen fått förtroendet att vara med i Flowerets design team! Det ska bli jättekul och verkligen spännande eftersom jag aldrig har använt mig av digitala stämplar.
Jag har haft lite idetorka på sista tiden, har mest blivit några kort, rätt enkla mest i meditativt syfte =) men nu har jag fått lite mer gnista så för en stund sen så lade jag sista(?) handen vid årets ångest LO. Dagisfotot. Men det blev rätt fint, faktiskt mycket bättre än tidigare år. Om det beror på mitt soliga sinne eller om det har med mer erfarenhet att göra låter jag vara osagt.
Bild på underverket kommer så småningom här i bloggen.
Kan avslöja att det förekommer en del hemgjord glimmermist på även denna LO... gillar mina Distresser och mina små Minimisterflaskor!
Har även en ny "måste ha" på min önskelista, nämligen alfabetsdien Vintage market från Sizzix/Tim Holtz.

Nä nu ska jag kolla om crackle accenten har torkat och blivit fin på mina små brads... ;)

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att titta in i din blogg...du gör mycket fint! Ser fram emot att få se layouten med dagisfotot...jag har inte scrappat våra ännu och behöver lite inspiration...:)

    Grattis igen för ditt DT-uppdrag!!

    SvaraRadera