söndag 30 januari 2011

Minimara och akvarell

Ja, nu har jag varit på min första (!) minimara på Brunkullan. Det var hur skönt som helst att få sitta ner och göra det jag ville utan att bli avbruten av sällskapssjuka barn! Jag fick faktiskt lite nytta gjord, en LO kan jag visa här, korten jag gjorde får vänta ett liiiitet tag till eftersom det var DT pyssel för Floweret ( håll gärna koll där så kommer det nog att dyka upp saker från både mig och mina DT kollegor).

Hur gick det med shopandet igår då, jo jag resonerade lite med mig själv och kom fram till att jag (nog) börjar (köpstoppet jag tror jag ska fixa) den 1/2 istället, så jag fick med mig en Distressrefill, hade bara 19 så jag var ju tvungen att hyfsa till siffran lite.., och ett par mönsterpapper och lite dekorationer. 160 kr, nästan ingenting ju...
Fin i all sin enkelhet.

Jag har även gått och funderat på att spänna upp ett akvarellpapper nu när jag äntligen hittat fönsterremsor att spänna upp med. I dag blev det av, eftersom jag inte är någon konstnär alls så blev det ingen fantastisk kreation men va fan, det är ju mitt!!

Det ska föreställa nån sorts fjäll... typ. Vinter kan vi väl alla vara överens om att det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar